محصولات و خدمات
  • انواع میوه‌هایخشک ‌شده،
  • انواع دم‌نوش‌های گیاهیو میوه‌ای.
معرفی

میوه خشک به میوه‌ای گفته می‌شود که تقریباً بخش زیادی از محتوای آب خود را از دست داده است. میوه‌ی تازه، پس از خشک شدن، جمع شده و به یک میوه کوچک و پرانرژی تبدیل می‌شود. میوه خشک سرشار از عناصر معدنی فیبر و آنتی ‌اکسیدان بوده و بسیار مقوی است، بنابراین، یک وعده میوه خشک می‌تواند درصد زیادی از ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز بدن را تأمین کند.

مصرف میوه خشک با افزایش دریافت مواد مغذی و کاهش خطر چاقی ارتباط دارد. از مهم‌ترین مزایای میوه خشک می‌توان به ماندگاری بسیار بالا، حفظ خواص میوه، قابلیت استفاده در فصولی که محصول موردنظر به‌صورت میوه تازه وجود ندارد، استفاده از میوه‌هایی که در اقلیم موردنظر کشت نمی‌شوند، کاهش وزن و حجم میوه، و تنوع روزافزون محصولات نام برد.

گروه ایبکو با برخورداری از واحد صنعتی تخصصی در زمینه مذکور، توانایی ارائه طیف بسیار وسیعی از محصولات را دارا می‌باشد. در این واحد صنعتی با بهره‌مندی از توانمندی کارشناسان و متخصصان این حوزه و با تکیه بر تجربه چندین ساله، بهترین محصولات کشاورزی از لحاظ تازگی و سطح کیفیت انتخاب شده و پس از طی عملیات شستشو و ضدعفونی، در محیطی کاملاً بهداشتی به قطعات مناسب خرد می‌گردد. قطعات میوه سپس در دستگاه‌های مخصوص تولید میوه خشک قرار می‌گیرند تا تبدیل به محصول نهایی شوند.

در تولید این محصول به عوامل مختلفی توجه می‌شود تا ضمن حفظ خواص و کیفیت، محصول تولید شده از ظاهر مناسبی نیز برخوردار باشد.